Sık Sorulan Sorular
Sipariş Verirken Sayfa Hata Veriyor, Ne Yapmalıyım?
Böyle bir durumda sayfa hatasının ne olduğunu öğrenebilmek adına, ekran görüntüsünü alıp info@rmmhome.com.tr’ye mail atmanız, çözüm adına bizim için çok yararlı olacaktır. Mail atma imkanınız yok ise hemen müşteri hizmetlerimizden bilgi alabilirsiniz.
Ödemeyi Yaptım Ancak Sipariş Sistemde Oluşmadı, Ne Yapmalıyım?
Eğer kredi kartınızdan ücret çekilip, siparişiniz oluşmadı ise, lütfen bu durumu hemen bizimle paylaşınız. Hesaplarımızı kontrol edip gerekli güncellemeler yapılacaktır ya da aksi bir durum varsa sizi bilgilendiriyor olacağız. (Ödemenizi yaptığınıza dair dekont, görüntü vs. gönderebilirseniz sorunun çözümünü hızlandıracaktır, gerekli dekont, görüntü detaylarını info@rmmhome.com.tr‘ye mail atabilirsiniz.Oluşturduğum Siparişi Nereden Takip Edebilirim?
Kargo firmaları ile gönderilen ürünlerin takip bilgilerine, üyelik bilgileriniz ile sitemize giriş yapıp siparişlerim kısmına tıklayarak takip edebilirsiniz.
Lojistik(Nakliye) firmaları ile gönderilen ürünlerin takibini haftanın her günü0 216 598 32 74 'den (09:00-20:00) bizi arayarak ya da info@rmmhome.com.tr’ye mail atarak öğrenebilirsiniz.
Luxury mobilya ayaklarında renk atması olur mu?
Tüm ürünlerimiz paslanmaz çelikten üretilmektedir. Ve elektrostatik fırın boyası kullanmaktayız. uzun vadede mobilyalarınız eğer darbe almaz ve nemli alanda bırakılmazsa metal ayaklı mobilyalarda metal bölümünde herhangi bir paslanma, solma ve boya atması durumu olmaz.